Jumaat, 15 Julai 2011

Julai 2011

Pada 15 Julai 2011, aku dah mula kerja kat tempat baru..memang susah untuk aku menyesuaikan diri, aku kerja sebagai pembantu akaun kat syarikat swasta yang baru sahaja mula kan perniagaan tu...hah...mana x peningnya...boleh dikatekan semua bnda aku kne belajar yang baru...
kalo kat tempat kerja lama xyah ckp la...aku yg handle semuanya....tpi yela...yg akaun kt tmpt bru ni..slow lagi laa....aku rse nk give up xleh...so aku postifkn fikiran aku yg aku bru lagi kat tmpt nie...jdi aku xnmpk lgi kerja yg aku kne bt....hu3....

3 ulasan:

  1. rini keje mane skrg? still nk worker lg x? hehe...btw join gak blog kak sue..
    suziediela.blogspot.com

    BalasPadam
  2. hai k.su..sory lmbt nk reply..hehehe
    keje kat st 18 dh skunk nie...basic pun lbh kurang dgn tmpt lme...kebajikan pn dijaga...
    eh mstila k.su...rini mmg kne kejer jugak...nk tlg hubby...hehehehehe...

    BalasPadam
  3. k.su...sorry..tdi xbce btul2 prtnyaan k.su...
    emm...wat mse ni blum lgi le k.su...sbb company ni bru je lgi...lme2 sok, mgkin le deme nk tmbh pekerja kalo bisnes ok...:-)

    BalasPadam