Selasa, 26 Julai 2011

Atas sebab ape yer???

Assalammualaikum....
hemm...msti nk thu kn..ape kne ngena tajuk kt atas tue.,...
mcm nie...sebelum saya berkahwin...adela seseorg yg cube utk runtuhkan dan goyahkan hubungan kami nie....
Emm..sbnrnyer .mcm2 dh kami harungi mase kami bercinta...kalo bab2 org ketiga nie asenyer suami saya dah cukup masak..org yg xthu tu ingt suami sye ni kuat melatah la kot kalo dgr or dpt pe2 gosip pasl sy...hihihi...silap ler kalo ngitu....Kalo nk thu...suami saya ni satu2nyer lelaki yang paling penyabar dalam banyak2 psgn yg prnh saya kwn....
N yg penting die percayakan saya...mmg le xdpt nk diakui saya pernah buat die kecewa..tapi itu pn sebab saya xthu mne satu kaca mane satu permata....dan yg pasti..saya buat keputusan yg tepat bile saya memilih die sebagai teman sehidup semati saya..Alhamdulillah...saya bahagia bersama die...
Balik pada tajuk di atas...masa kami masih lagi bertunang..adela sorg perempuan nie...die antar msg melalui facebook suami saya dan ckp yg buruk2 psl saya...Ya Allah...sabo jer la saya...hubby mle2 xtnjuk msg tu..die cme tny,knl x perempuan ni..sy jwb jjur xknl..(mmg betul xknl pn...)
Then bru hubby tnjukkn msg yg girl tu antar....tpi bile sy bce blik msg tu...sy dpt agak die ni gf bestfren sy....Ni kes cemburu le ni....tpi mslhnyer...hal yg die ckp 4,5 thn yg lepas..mse tu..sy x knl lgi dgn hubby..Ape motif die nk ckp n antar msg cmtu kt hubby sy??? Mmg iyer saya akui sy ade kuar dgn bf die..tpi as a frend n itu pn 4,5 thn yg lps...n 1 more thing die perlu thu, bf die mle2 ckp yg die single ok...ingt jns sy ni ske ke kuar dgn bf,tunang or suami org...(plzzzz ek))...sape yg perlu die slhkn..adakah patut die slhkn sy....???n kalo die nk thu, sejak die sound2 sy by fon 4,5 thn lps, sy xde contact lgi dh dgn bf die...Bf die yg asyik contact sye...tpi lps sy terangkn semuanye n ckp baik2  dgn bf die better kite xyah nk contact2 lagi..sbb sy xske nk dituduh sebagai prampas...sdgnkn xde mende pn...
Sy pn  xsk bile ade org buat semak dlm hidup sy...sy nk life sy biar semak dgn mslh sye jer....

Stu jer yg perlu girl tu thu...sya xde hubungan n xprnh ade hbgn kapel dgn bf die....
Sbb jns sy,kalo sy dh anggap kwn..xde lbh dri tu....Hati sy ni xdpt nk terima taw...
Dan baru2 ni die nk add saya lak dlm FB...perlu ker saya approve???
owwhhh...rsenyer xperlu...sbb saya tny hubby dulu mse tu...then hubby kte...xpyahla..just reject...
Saya dgn bangganye xapprove die as a fren..bt ape.. kalo mendatangkan mslh kn...
Kalo girl tu ade trbce blog sy nie...sekurang2nya..die dh thu citer sbnr...n plz stop...jgn terus menurus tuduh saya ni prampas...jgn smpai sy bertanya mcm ni pde girl tu...
1.Agak2 ko rase bf ko tu dh hensem sgt ker smpai aku nk rampas???
2. Agak2 bf ko tu anak Datuk, Tan Sri, Sultan smpai aku tergiler2 sgt???

Ingt yer, sy berdiam bkn bererti sy slh...tpi sy berdiam..sbb kite sme2 perempuan..jgn jdi bodoh nk bergaduh dgn kaum sendiri disebabkan lelaki...tlong malu sikit sebagai perempuan...rasenyer kalo nk gduh dgn sye disebabkan lelaki ni..lpekn jer la...sy xlyn laaa..buat malu jer.....huhuhu...org yg knl sy lbh thu sy mcm mne...sya berdiam jgk sbb sy pk bf awak tu prnh jdi kwn baik sy.....
Sbb sy thu keburukan sy kt mne bile sy dh bersuara dn berkte2 dlm keadaan mrh...jdi sy cbe kawal sebaik mungkin kemarahan sy nie..
Jdi tolong.....jgn terllu menyalahkan org lain kalo hubungan awk ade mslh...cube cri kesalahan sendiri terlebih dhulu sebelum menyalahkan org lain...

1 ulasan: