Selasa, 23 Ogos 2011

Nak raya dahh............................:-)

As salam.....
Waaahhh...tinggl bape hari je lgi kn nk raya....
Alhmdllh....heee..puasa tahun ni sy xbape nk larat sgt..ade ler jugak tnggl puasa tue...hi3...
tapi kalo larat saya puasa jugak taw....heeee...
Puasa dan raya tahun ni amat berlainan sgt sy rase...
sbb....hee...yela sy brpuasa dan akan beraya dgn buah hati tersayang, tercinta dan terkasih yg selama ni sntiasa disisi sy dlm keadaan susah dan senang....
Kini beliau telah menjadi insan yg halal utk sy...Syukur ke hadrat illahi....:-)

Hee..tapi yg bestnyer..saya keluarkan sikit jerla duit raya utk tahun ni..xdela mcm thn lepas..bajet utk duit raya saja RM 250-300..itu xtermasuk utk mak n  adik2 trrsayang saya..utk diorg msti la lain kan..wlpun diorg dh pndai berdikari n cri duit sendiri.. Tapi thn ni..n utk thn seterusnya..xdela byk mcm tu dh bajet duit raya saya..sebab skunk saya kan bersama suami..jadi dalam ape2 segi saya dan suami sntiasa berkongsi dan berbincang...mcm tu jugak dgn suami... die pn xdela nk habiskan duit gaji die utk amount yg byk time raya nti sbb dh bekongsi dgn saya kan...:-)

Emm...korg dh beli ker baju raya???saya xbeli lagi...semalam pegi juga bershopping dgn hubby..tpi saya mcm xbpe nk larat jer...itu yg tgok bju mcm nk xnk jer...hehehehe..brg utk hubby sy dh setel dh...hurmm..die siap pesan dgn sy jgn shopping lebih2 sgt...tpi..bajet utk bju raya die saje mencecah RM 300..itu pn nsb bek xde bli kasut rye thn ni..sbb kasut mse hantaran kawen aritu die xpakai2 agi..so jdiler utk kasut rye..itupn dh save bajet kn...saya ni xbpe nk berkenan sgt brg yg branded2..mungkin sbb sy dh bese dgn brand yg murah tpi selesa n sedap utk dipakai...(bertuah x suami saya..save bajet die kn,....:-) )

hehehe...
okla..pe2 pn...mood raya mmg dh trase..sbb raya thn ni saya terase kelainannyer...hiiii..:=)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan