Khamis, 15 Mac 2012

10 Hari lagi...:-)

Assalammualaikum....

Pejam celik, pejam celik...hanya tinggal 10 hari je lagi...
Saya harap semuanya berjalan dengan lancar dan dipermudahkan oleh Allah...
Suami saya la org yang paling risau bila die masuk shift malam..
Hehehe...Die riso kalo time die keje malam,sy mule rse nk bersalin..
kalo boleh die nak la saat saya rasa sakit bersalin tu,die ada kat sisi saya....
Ada satu malam tu...
Urat kaki betis sebelah kanan saya tegang...saya cuma tahan dan diam je...
tapi bila kaki kiri saya pun kena jugak...saya mengadu sakit dkt hubby...
Hubby ingat saya nak bersalin dah...hehehe...
kelakar tengok cara die risau mase tu...
Saya minta die urut kaki saya...tapi hubby gelabah semacam...
Kesian hubby saya,...xpasal2 kena marah dgn sy tgh2 malam tue...
Itu salah satu peristiwa yg sweet sy rse sepanjang mengandung...hihihi

Due saya 26hb ni...tapi 19hb nie sy dh apply cuti dh...bkn ape...sy riso sy xleh nk drive dh nti...
Yela...mse kaki sy sakit, sy gagah jugak drive kete gi kejer..nk hrpkan hubby...hubby kejer pagi...
Nak tumpang kakak angkat sy..sian plak die...lagipun sy xske nk nyusahkan org nie...
Jadinye..ari isnin tu drive jugak la...bile la kaki sy ni nak baik..kalo dh hari2 bwk kete..
kalo auto xkisahla...ni manual...kalo time jem tu lagi la serabut...kaki smpai rse lenguh...hu3..
Salah satu faktornya lagi, hubby mmg desak sy apply cuti awl2...sbb die riso sy kt ofis sorg2...
Kn kwsn tempat kejer sy tu org panggil ' Black Area"...hihihi...mcm2 la deme nie...tapi mmg betul pn...

Hurm..semakin dekat hari nie...saya semakin risau jugak...
Moga2 semuanya selamat....
kawan2 doakan yer...
:-)

2 ulasan:

  1. hehe..biasa la tu 1st time...insyaAllah kak sue doakan rini n baby selamat..
    *banyakan bergerak sebelum bersalin..memudahkan baby keluar nnt =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. time kasih k.su...insyllh....
      rni pn hrpkn perkara yg sme...
      :-)

      Padam