Ahad, 4 September 2011

Asyik muntah jer.....:-(

Assalammualaikum...
huhu....
Sejak saya balik kampung husband saya asyik muntah jer...xthu la knapa...
Bila dekat kg husband xdela plak asyik ase nk muntah...
makan nasi pn xde muntah...
tpi balik jer ipoh...aduiii...sakit hidung saya..menangis2 saya sebabkn muntah saje...
Balik dri ipoh saya pegila rumah kwn baik saya...die de wat mkn2...fav saya mak die masak..tpi smpai jer kt umah...keluar la blik ape yg sy mkn...yg xthn tue...mmg pedih sungguh...sbb ape yg sy makan sume keluar balik...hidung n tekak terase perit sgt2..huhuhu...
Semalam hubby belikan saya susu ANMUM khas utk ibu mengandung,..xsmpai sejam saya minum susu tu..saya muntah...aduhaaiii...rugi je beli mahal2..
nk xnk saya paksakan diri utk minum gak susu tu pagi tdi sebelum gi kejer...
Rasenyer..mmg xsesuai dgn sy kot..sbb smpai2 kt ofis..tekak saya rase loya n ape lagi...huhuhu...
Teruk jugakkan mengandung nie...ni la dugaan mengandung...
Semua kene jage...mulut,hati,mata..sume kena wat yg baik2 jer....
Saya rasa dugaan sepanjang saya mengandung nie buatkan sy sedar sgt2...
bkn senang nk menjadi seorg ibu...pahit getir dilalui...Itula yg dilalui oleh ibu2 kite...
Sy nk jdi anak yg terbaik..
xnk sesekali melwn,meninggi suara kat mak sy..
Selagi sy mampu,
saya akan buat mak sy sng hti..xnk mak sy menangis kenangkan kisah2 yg pahit..
sbb sy Syg sgt2 kt mak saya....:-)

1 ulasan:

  1. rini...normal la tu..mule2 mmg kene tempuh tempoh alahan yang lame...lame2 nnt biase la mcm kak sue =)

    BalasPadam